[*Aξιολογήσεις γίνονται  όσον αφορά την Αγγλική γλώσσα και αφορούν την κατάκτηση δεξιοτήτων προφορικού κ γραπτού λόγου οι οποίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να συμπεριληφθεί ο ενδιαφερόμενος σε ειδική μέριμνα διεξαγωγής εξετάσεων για την απόκτηση πτυχίων στην Αγγλική γλώσσα.

Για μία πρώτη εκτίμηση μπορείτε να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο πατώντας πάνω στον σύνδεσμο

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdOeg_wRSWESbThYRuVwHVCHLT1I9S9PNTTj3bJrZEzMTBLUw/viewform

Πολλές φορές έχουμε αναρωτηθεί εάν το παιδί με γλωσσικές  ή μαθησιακές δυσκολίες στη μητρική του γλώσσα θα μπορούσε να εκπαιδευτεί  στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας.
Πάρα πολύ συχνά παρατηρούμε σε  παιδιά που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην μάθηση σε τομείς όπως η ανάγνωση η  γραφή και η ορθογραφία να  αντιμετωπίζουν και δυσκολίες στο να κατακτήσουν αντίστοιχα και κάποια ξένη γλώσσα όπως για παράδειγμα την αγγλική.
Ενώ παρακολουθούν  εντατικά μαθήματα πολλές φορές και ιδιαιτέρως πέραν της σχολικής τάξης, δεν καταφέρνουν να ανταποκριθούν. Αυτό τα απογοητεύει και στο τέλος παραιτούνται από αυτό και στερούν τον εαυτό τους από τα οφέλη που προσφέρει η γνώση της.
Όπως είναι γνωστό παιδιά που αντιμετωπίζουν Μ.Δ και αδυνατούν να εκπαιδευτούν με τις κλασικές εκπαιδευτικές μεθόδους, ανταποκρίνονται πολύ καλύτερα σε ειδικά διαμορφωμένα προγράμματα που εστιάζουν στα δυνατά τους σημεία και υποστηρίζουν τα αδύναμα, χτίζοντας έτσι πάνω σε δεξιότητες που θεωρούνται θεμελιώδης για την περαιτέρω μαθησιακή τους εκπαίδευση.
Κατά τον ίδιο τρόπο μέσα από ειδικά διαμορφωμένα προγράμματα που προσεγγίζουν σφαιρικά την αγγλική γλώσσα που είναι ιδιαίτερη, με πολύ διαφορετικό φωνητικό σύστημα, σε σχέση με τη δική μας.
Γίνεται εκπαίδευση δίνοντας έμφαση σε τομείς όπως:
Η φωνητική και φωνολογία που θεωρούνται βασικές για την εμπέδωση των φωνημάτων και κατ’ επέκταση των γραφημάτων (γραμμάτων) για την εισαγωγή στο γραπτό σύστημα της αγγλικής γλώσσας
Μέσα από πολυαισθητηριακούς  και εναλλακτικούς τρόπους διδασκαλίας με  γνώμονα την κατάκτηση ενός επιπέδου πριν τη μετάβαση στο επόμενο, σημείο σταθμός για την εκπαίδευση παιδιών με Μ.Δ
Με μεθόδους που ευνοούν την απομνημόνευση και ενισχύουν τη μνήμη με οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα που είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εκμάθηση π.χ καινούριου λεξιλογίου
Συστημική  διδασκαλία κανόνων ανάγνωσης και ορθογραφίας προκειμένου να εξασφαλίσουμε την ευχέρεια στην ανάγνωση και τη γραφή
Κατανόηση  μορφοσυντακτικών δομών της γλώσσας και όχι απλή αναφορά στη γραμματική θεωρεία.
Βαθμιαία αναδόμηση  της γλώσσας σύμφωνα πάντα με την δομή της ίδιας της γλώσσας και την φυσιολογική εξελικτική της πορεία. Απαράβατος κανόνας για την κατάκτηση του λόγου ακόμα και στη μητρική μας γλώσσα
Θέτουμε τις βάσεις για την εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και δίνουμε στο παιδί με Μ.Δ τη δυνατότητα να εκπαιδευτεί πάνω σε κάτι που για τους περισσότερους φαντάζει αδύνατο.
Επειδή εμείς στο ΚΕΝΤΡΟ ΛΟΓΟΥ & ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ΄πιστεύουμε πως
‘’κάθε παιδί μαθαίνει τρόπος όμως κάνει τη διαφορά’’