Αξιολόγηση Δεξιοτήτων Αγγλικής Γλωσσάς
Είναι γνωστό ότι τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στην Eλληνική γλώσσα θα παρουσιάσουν αντίστοιχες ή ακόμα και πιο εκτεταμένες δυσκολίες στην εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας και συγκεκριμένα της Αγγλικής.
Στο κέντρο μας γίνεται αξιολόγηση και στην Αγγλική γλώσσα με το Τεστ αξιολόγησης δεξιοτήτων για την Αγγλική γλώσσα στο παρακάτω link υπάρχει περιγραφή του Τεστ στο οποίο είναι συγγραφέας η υπεύθυνη του κέντρου, δρ.Βαλσαμίδου Φανή.
Λόγω της αδιαφάνειας που χαρακτηρίζει την Αγγλική γλώσσα ερευνητές αναρωτιούνται εάν τελικά η Αγγλική γλώσσα είναι μια ‘’δυσλεκτική γλώσσα’’, αφού αυξανόμενες σε αριθμό έρευνες δείχνουν ότι οι αναγνώστες σε πιο διαφανής γλώσσες όπως τα Eλληνικά, τα Ιταλικά, τα Ισπανικά έχουν μικρότερες δυσκολίες να αποκωδικοποιήσουν το γραπτό λόγο. ( Spencer K.,2000)
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα παιδία με μαθησιακές δυσκολίες στην Αγγλική γλώσσα έχουν να κάνουν με διάφορους γλωσσικούς τομείς φωνολογία,σημασιολογία,μορφολογία,συνταξη) αλλά τα πιο εμφανή είναι αυτά στην ανάγνωση και στην γραφή
Βασικό βήμα πριν την αξιολόγηση για την Αγγλική γλώσσα είναι η αξιολόγηση της μητρικής γλώσσας για να προσδιοριστούν οι αδυναμίες αλλά και τα δυνατά σημεία του αξιολογούμενου.
Έπειτα αξιολογούνται ξεχωριστά οι δεξιότητες προφορικού λόγου αναλόγως το επίπεδο εκμάθησης της Aγγλικής γλώσσας καθώς και του γραπτoύ ως προς:
*Μετά την ανάλογη αξιολόγηση δίνεται η δυνατότητα συμβουλευτικής και εποπτειάς καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας που έχουν αναλάβει την εκπαίδευση του αντίστοιχου μαθητή/τριας.
Η ΕΓΓΡΑΦΗ ΥΠΟΓΕΓΡΑΜΜΕΝΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΤΑΡΑΧΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ Ή ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΡΑΠΤΌ ΛΟΓΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΤΥΧΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΏΣΣΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ Ο ΕΞΑΤΑΖΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΥΧΕΙ ΕΙΔΙΚΉΣ ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ.
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας
Dr. Fani I.Valsamidou S.L.T & Sp.Edu int.specialist